Als huisartsenpraktijk willen wij ons werk graag zo professioneel mogelijk uitvoeren en vinden wij het belangrijk dat u ons vertrouwt. Natuurlijk kan het voorkomen dat u geen goed gevoel heeft over het contact met onze praktijk. Zo vindt u bijvoorbeeld dat u niet serieus bent genomen of heeft u de praktijk niet goed kunnen bereiken. Wij willen dat dan graag zo snel mogelijk weten, zodat wij dit met u kunnen bespreken en wij ervan kunnen leren.
U kunt het altijd bespreken met de medewerker waar het om gaat, een bericht sturen via mijnzorgonline.nl, maar ook met onze klachtenfunctionaris Dagmar de Vries. Zij zorgt er voor dat uw kritiek opmerking of klacht binnen de praktijk wordt besproken, en neemt contact met u op om u te vertellen wat we er aan gedaan hebben.
Mocht dit voor u niet voldoende zijn, dan kunt u ook altijd overleggen met de stichting Klachten en geschillen Eerstlijn SKGE